به وبلاگ تخصصی حقوقی احج خوش امدید.احج مخفف انجمن حقوقدانان جوان میباشد و معنای خاص دیگری ندارد وبلاگ احج به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده .با تشکر از بازدید شما وبلاگ تخصصی حقوقی احج
وبلاگ تخصصی حقوقی احج
اخبار و روزنامه و مقالات و دانلود نرم افزارهای حقوقی 
قالب وبلاگ
مدیر وبلاگ(محمد حاجی حسینی
اخرین نوشته های وبلاگ احج
سایتها و وبلاگهای حقوقی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ahaj و آدرس ahaj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نظر سنجی در مورد عملکرد وبلاگ
قرآن آنلاین




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
دزد سابقه‌دار كه در جريان تعقيب و گريز پليسي، با ورود به يك ساختمان 3 طبقه در سه‌راهي ورامين، قصد داشت به زور وارد خانه‌اي شود و دست به گروگانگيري بزند، از سوي پليس هدف شليك گلوله قرار گرفت و زخمي شد.

به گزارش جام‌جم، ساعت 6 بامداد ديروز ـ چهارشنبه ـ يكي از ساكنان محله ابن بابويه در شهر ري در حال ترك خانه‌اش بود كه مشاهده كرد، مرد جواني وسايل درون خودرويش را دزديده و گوني به دست در حال دور شدن از محل است.

در اين هنگام مرد صاحبخانه با داد و فرياد از همسايه‌ها كمك خواست و به تعقيب سارق پرداخت. سارق نيز با چاقو او را تهديد كرد تا تعقيبش نكند.

در جريان اين تعقيب و گريز، متهم با نزديك شدن به يك خودروي عبوري، قصد داشت آن را بدزدد تا با آن فرار كند.

متهم جوان به همين نيت به سمت راننده رفت و وقتي ديد او يك مامور انتظامي است، با دستپاچگي گوني اموال مسروقه را زمين انداخت و پا به فرار گذاشت.

مالباخته در تعقيب دزد اموالش بود

مامور انتظامي وقتي از خودرو پياده و متوجه شد مالباخته در تعقيب سارق اموالش بوده، موضوع را تلفني به همكارانش در كلانتري 172 خبر داد و پياده به تعقيب دزد فراري پرداخت.

در حالي كه اين تعقيب و گريز ادامه داشت، سارق مسيرش را تغيير داد و به سمت سه‌راهي ورامين حركت كرد و وارد يك ساختمان 3 طبقه شد. مامور انتظامي نيز به دنبال متهم وارد ساختمان شد.

فرار به سمت يك ساختمان

متهم پس از ورود به ساختمان خواست خود را به پشت‌بام برساند، اما چون راه پشت‌بام مسدود بود، دوباره به طبقه سوم بازگشت. در همين موقع ماموران كلانتري و گشت‌هاي انتظامي در محل حادثه به همكارشان ملحق شدند.

در حالي كه محل به محاصره پليس درآمده بود، متهم از پله‌هاي اضطراري ساختمان بالا رفت و با چاقو و افشانه‌اي كه در اختيار داشت، ماموران را تهديد مي‌كرد تا از محل دور شوند.

حمله متهم به خانه يك شهروند

در اين هنگام دزد فراري بدون توجه به اخطار ماموران به سمت طبقه سوم ساختمان رفت و با زدن ضربه‌هايي به در آپارتمان، از ساكنان آنجا ‌خواست تا در را باز كنند.

ماموران از ترس اين‌كه سارق به ساكنان خانه آسيبي برساند و دست به گروگانگيري بزند، به گفت‌و‌گو با او پرداختند تا خود را تسليم كند.

عمليات روانكاوانه پليس

عمليات روانكاوانه پليس ادامه داشت تا اين‌كه متهم وقتي ديد ساكنان خانه حاضر به بازكردن در آپارتمان نيستند و هرلحظه حلقه محاصره پليس تنگ‌تر مي‌شود، بدون عملي كردن نقشه گروگانگيري از پله‌ها پايين آمد.

در اين مرحله ماموران با شليك چند تير هوايي از متهم خواستند خود را تسليم كند، اما او از طبقه دوم خود را به سمت پله‌هاي اضطراري رساند تا وارد ساختمان كناري شود.

شليك به سوي متهم

ماموران كه متوجه قصد متهم شده بودند، با استفاده از قانون به‌كارگيري سلاح به سوي او شليك كردند.

متهم در حالي كه زخمي شده بود، باز هم قصد فرار داشت اما توسط ماموران دستگير و به يك مركز درماني منتقل شد.

مادر و پسر از روز وحشت گفتند

مادر و پسري كه سارق قصد داشت به زور وارد خانه‌شان شود، براي تحقيقات به مركز پليس منتقل شدند.

آنها به ماموران گفتند در خانه خواب بوده‌اند كه ناگهان صداي ضربه‌هايي را به در آپارتمان شنيده‌اند، اما قصد بازكردن در را داشته‌اند كه ناگهان با شنيدن صداي ماموران انتظامي كه با اخطار به متهم مي‌خواستند خود را تسليم كند، در را باز نكرده‌اند و متهم نيز در اجراي نقشه گروگانگيري ناكام مانده است.

در مرحله مقدماتي تحقيقات معلوم شد، برگه‌اي كه از متهم زخمي كشف شده، متعلق به مردي است كه آخرين روز اسفند سال گذشته اموال خودرويش از سوي همين دزد زخمي به سرقت رفته و متهم پس از سپردن كفالت در دادسرا آزاد شده تا بقيه اموال او را پس دهد، اما ديگر از وي خبري نشده است.

دزد زخمي سابقه‌دار بود

با اطلاعات به دست آمده از اين مرد و مشخص شدن هويت متهم، پليس به بررسي سوابق او پرداخت و مشخص شد دزد زخمي يك متهم سابقه‌دار است كه چند بار به اتهام سرقت اموال درون خودرو، سرقت از اماكن خصوصي و خريد و فروش اموال دزدي دستگير و زنداني شده است. با مشخص شدن هويت متهم و سوابق كيفري او، پرونده قضايي تشكيل شد و براي ادامه تحقيقات در اختيار كار آگاهان پايگاه نهم پليس آگاهي تهران قرار گرفت.

آخرين گزارش خبرنگار ما حاكي است، متهم به دليل شدت جراحات به يكي از بيمارستان‌هاي تهران منتقل شده است تا پس از بهبود به پليس آگاهي منتقل و بازجويي شود.



[ پنج شنبه 29 فروردين 1391برچسب:, ] [ 23:19 ] [ محمد حاجی حسین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ احج (انجمن حقوقدانان جوان ) به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده و این وبلاگ طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند. با تشکر از انتخاب شما
موضوعات وب
لینک های مفید

سایت مجلس شورای اسلامی

امکانات وب
حق بالاتر از قانون است(ضرب المثل روسی

ابزار هدایت به بالای صفحه

با تشکر از بازدید شما. موفق باشید